مجله علمی - تفریحی
مجله علمی - تفریحی
گرداوری برترین ها در این وبلاگ

 بیخودی به خودت زحمت نده! این بذرهای تنفر که در دلم می کاری هرگز جوانه نخواهد زد
______________
گوشی اچ تی سی، آیفن یا نوکیا مدل دم پایی! چه فرقی میکند وقتی منتظر تماس تو نباشد
______________
چشمهایت را ببند، چشمانم را میبندم، تا لااقل پشت پلک هایمان با هم زندگی کنیم
______________
اگر یار مرا دیدی به خلوت بگو ای بی وفای بی مروت / غمم دادی و غمخوارم نکردی سرو کارت به فردای قیامت
______________
از حساب و کتاب بازار عشق هیچگاه سر درنیاوردم! و هنوز نمیدانم چگونه میشود هر بار که تو بی دلیل ترکم میکنی من بدهکارت میشوم؟
______________
اشک در چشمان من طوفان غم دارد به دل / خنده بر لب میزند تا کس نداند راز دل
______________
در سر به جز عشق هوای دگرم نیست / غیر از گل یاد تو کسی دور و برم نیست
______________
اگر “او” برای “تو” ساخته شده! “من” برای “تو” ویران شده ام!!!
______________
گفته بودیکه ما به درد هم نمیخوریم! اما هرگز نفهمیدی…… من تو را برای دردهایم نمیخواستم


ارسال در تاريخ جمعه 28 بهمن 1390برچسب:, توسط ارمین